Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-19, 10:50   #82
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnoff - sydentur med surt barn

Sitat Junior 8 år, etter at vi hadde forklart i det lange og det brede at i år skulle vi ikke reise noe sted i ferien, vi skulle bare kjøre litt rundt, kansje telte litt og besøke kjente og slikt, men at han skulle få være hos besteforeldre, på sommerskole, tegnekurs, vitensenter osv; Men mamma, tror du kanskje det blir tid til å bare chille litt hjemme også da?

Han kommer til å få "chille" også altså, i massevis... Jeg ser imidlertid at når noen spør, og jeg svarer at vi ikke har noen planer i sommer, vi skal kanskje kjøre litt og så ser vi bare hva vi finner på hjemme, så blir folk nesten litt "unnskyld at jeg spurte altså..." og ille til mote. Og vi reiser mye ellers, så langt i år har vi hatt en romslig uke i England og en romslig uke i Roma hvor også ungene var med. Så det virker nesten å være mer en sånn opplest og vedtatt sannhet at man skal gjøre noe/reise/ha planer om sommeren. Pussig, det er jo omtrent eneste tidspunkt jeg synes det er verdt å bruke tid ute her nord...

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat