Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-21, 13:21   #386
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2021

Ja, jordskokk har jeg også. Den spredde seg enda den var i potte, så fant jordskokk der jeg trodde det var ugress. Men kan det høstes nå allerede? Har ikke pirket ned i der, etter jeg var for utålmodig og herpet søtpotetplanten.

Jeg håper det kommer bra reddiker nå, har prøvd to ganger tidligere i år med magert resultat. Det er noen av kassene mine som ikke er egnet til å dyrke i, virker det som, så må sette noe "lett" der neste år. Gøy med gresskar da, det hadde mine digget til halloween, men mitt halvhjertede forsøk døde ut. Neste år. Ellers har jeg tatt en haug med stiklinger fra jordbærplantene og håper på flere planter og mer jordbær neste år, det er ikke de store bærhøstene her foreløpig.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat