Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-16, 17:23   #6
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Sv: Hvorfor er vi så sure og negative og smålige?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det det generelle inntrykket ditt? Min Facebook-feed har vært stappfull av folk som har delt kongens tale og skrytt hemningsløst av den, med , og det som mer er. og det er på ingen måte bare royalistene som har ytret seg positivt.

For min del syns jeg talen hans var aldeles fantastisk.

Nei, det er ikke det generelle inntrykket mitt når det gjelder egen FB-vegg og omgangskrets. Det er derfor jeg innleder med å skrive at det er kommentarfelt-tankegodset jeg blir nedstemt av. Det er mange, mange som skriver der med de holdningene jeg beskriver.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat