Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-22, 11:04   #107
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hen og de/dem?

Jeg vet at det ikke har vært bare enkelt for foreldrene til svigersønnen å akseptere hans endring, og jeg vet at både han og datteren min har er litt anstrengt forhold til dem av den grunn. Vesentlig lettere for oss andre som aldri kjente ham før, men ble kjent med ham som den han ville være (selv om der var før formelt navneskifte og kjønnskorrigerende behandling.

Jeg kan jo forstå at det kan være vanskelig for noen å forholde seg til, selv om man er fordomsfri og ikke har problemer med kjønnskorrigering sånn i utganspunktet.

Men jeg er veldig glad for å se hvordan ungene mine (og resten av familien) tar dette på strak arm og er fullstendig fordomsfrie og åpne.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat