Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-07, 21:30   #92
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dukker og homofili

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Det er jeg ikke enig i. Det handler ikke bare om en definert religion, men den enkeltes religion, oppfattelse av religionen eller verdigrunnlag. Foreldrenes ønsker bør etterkommes så langt det er praktisk mulig, selv om barnehagen syns det er tull.

Javel. Og hvis jeg sier til barnehagen at min datter under ingen omstendigheter skal leke med den mørkhudede gutten på samme avdeling, fordi det strider mot min overbevisning at barn av ulik rase omgås, så bør barnehagen imøtekomme mine ønsker?

Jeg er helt enig med Polyanna m. fl.: Man skal passe seg for å unnskylde diskriminerende holdninger i frykt for å bli stemplet som rasist eller innvandrerfientlig. Denne mannen legger for dagen en homofobi som ikke kan forklares eller unnskyldes med hans religion. Og da synes jeg det ville være direkte galt av barnehagen å imøtekomme kravene hans.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat