Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-13, 21:37   #32
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Best moment of 24SOG 2012? (PR-mulighet!)

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Å nei, jeg meldte meg før jeg så dette Men man er vel ganske berget sånn i utgangspunktet om man inkluderer limpistol, eller?

Selvfølgelig! Og jeg synes alltid det er best med de bidragene som går litt skeis. Har jeg en dårlig dag er det bare å hente opp den første limpistoljulekalendertråden å le meg fillete av de skeive, rare, absurde figurene som oppsto der.

Jeg oppfordrer alle til å gå hardt ut, ha høye ambisjoner og gå på en skikkelig komisk smell. Det er min plan i hvert fall.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat