Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-16, 13:47   #6
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognpose nutildags?

Er det vårpose du er ute etter, eller helårs/vinter?

Jeg synes de litt tynnere dunposene til Voksi er fine, som f.eks. City. Lurt at de kan vokse med barnet også liker jeg en glidelås oppe fremfor de som må åpnes på sidene.

Jeg har "High Performance"-posen til Bugaboo i Bugaboovognen vår. Den har to "lokk" med ulik tykkelse (en med tynn og en tykk med dun) slik at den kan brukes hele året #trøndersommer. Den kan snurpes sammen som en hette rundt hodet til barnet og er enkel og ta ut av vogna siden selene ikke må trees i (det er hull i ryggen som gjør at man bare drar selene inn i posen). Jeg liker den også, men jeg tror Voksi sin er mye mer anvendelig og passer til barnet lengre.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er aktiv nå   Svar med sitat