Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-16, 14:05   #9
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognpose nutildags?

Jeg har Voksi Urban og den er ikke jeg så veldig fornøyd med. Jeg synes den er litt stiv og legger seg dårlig rundt barnet, om du skjønner. Den har jo masse dun i seg og er varm, men den pakker ikke ungen godt nok inn i mine øyne.

Voksi City er varm nok for vinter slik jeg har forstått det, forresten, og mye mykere enn Urban.


I barnehagen og i pulk/vogn på fjellet bruker vi en klassisk voksipose med ull i alle ledd. Den er jo den aller beste når det er skikkelig kaldt. Har aldri opplevd kalde barn i den. Men om den er å få kjøpt lengre er jeg neimen ikke sikker på. Den vi har er fra eldstemann, fortsatt like fin, faktisk.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat