Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-17, 06:39   #17
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Foreldre, dere trenger ikke å kjøpe gave til læreren..."

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Skal ikke ha. Like lite som jeg _ska_l ha blomster fra personalet mitt til jul. Jepp, vi gjør bare jobben vår. It's nice to be nice.

Det er en hyggelig gest til mennesker som har vært en viktig del av våre og barnas liv - og hvis denne pappaen absolutt ikke vil være med, så har han vel baller nok til å la være, tipper jeg.

Jeg tror faktisk, at hvis jeg IKKE hadde oppfordret i fellesrommet på FB, men heller gått sammen med 8 andre mammaer og fikset en gave fra utelukkende våre familier og barn, så hadde det også være feil. ALLE må jo bli spurt

Det går jo an å være nice uten å dele ut gaver.

Alle steder jeg har jobbet er det klare (og strenge) regler for hva man som ansatt kan ta i mot av gaver/ytelser fra kunder/oppdragsgivere. Sånn er det vel de fleste steder i arbeidslivet, og jeg skjønner ikke helt at det skal være så mye verre at lærer Dahl ikke kan ta i mot gaver fra elevene/foreldrene enn at jeg ikke kan ta mot konjakk fra gravemaskinentreprenør Fjeld.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat