Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-18, 18:47   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interessant artikkel i VG-pluss i dag

Jeg synes det er ganske ekstremt å være tilbake på jobb 3 dager etter fødsel. Ut fra egne fødsler skjønner jeg ikke engang hvordan det er teknisk mulig. Samtidig så har vi en ekstremt gunstig ordning i Norge, når det kommer til foreldrepermisjon. Man må jo ikke bruke den ordningen til fulle.

Det jeg er helt sikker på er at jeg mener nøyaktig det samme om både kvinner og menn som «ikke har tid til å ta permisjon». Jeg lurer litt på hvorfor de da har prioritert å få barn.

Med begge mine unger tok vi ut full permisjon (med 80 % betaling), men jeg startet å jobbe tidligere enn vanlig. Hvilket altså betød at mannen min tok ut lengre permisjon enn de ukene han måtte ta. Fordi vi mente at han var en minst like god og viktig omsorgsperson for våre barn som jeg var.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat