Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-18, 20:48   #19
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Jeg måtte reise med nødpass til frankrike i juli i fjor og det gikk sjokkerende enkelt! Jeg var timesvis tidlig ute til Gardermoen, og der var det svisj - papirarbeid - ferdig på 10 minutter. For å spare tid kan du ta passbildene på forhånd, det var vel det jeg brukte mest tid på (gå og finne fotoboksen, ta bildet, gå tilbake)

Dette går helt fint! Og du kan jo enda rekke det med vanlig pass

Jeg _lurer_ på om Frankrike enda har sånn utvidet passkontroll pga terroren for etpar år siden? Hvertfall var det det i fjor sommer, og jeg har måttet vise passet ved boarding begge veier hver gang jeg har vært der etter det også.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat