Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-18, 20:48   #11
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utvide kjellervindu

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det skal, såvidt jeg vet, være to rømningsveier i et rom som brukes til soving. Døra på dette rommet går ut i en gang, i gangen er det trapp opp, og ganske mange meter vekk en dør inn til det rommet som ligger vegg i vegg som har utgangsdør ut. Hvis vi lager en dør mellom disse rommene vil vi oppfylle kravet om to rømningsveier uten å måtte endre på størrelsen på vinduet.

Jeg tror ikke nødvendigvis det må være to veier ut av selve rommet, så jeg tror egentlig krav om rømningsvei er oppfylt hos deg, men jeg er på tynn is her, derav *tror*.

Det med at vinduet skal være rømningsvindu tror jeg er for å dekke krav til lys, har rommet flere vinduer er det ikke sikkert et av dem må være rømningsvindu.

Hvis rommet har bare ett vindu må du nok utvide det eller sette inn et til.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat