Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-19, 08:57   #1004
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Så er Mueller-rapporten ferdig, og for et antiklimaks...

Nå er den jo nøye filtrert av Barr, så det blir spennende å se hva som kommer frem etter hvert, men jeg er egentlig ikke overrasket over at det ikke er bevist collusion. Jeg har hele tiden tenkt at det ikke trengtes collusion før valget, fordi russerne og Trump-kampanjen hadde så åpenbart felles interesser, at det ikke var nødvendig å "bestemme seg" for å samarbeide. Putin ville ha Trump (anti-Nato, anti-globalisering, og generelt destabiliserende), Trump ville ha Trump.

På obstruction virker det som om det er tvil, og det er uansett trøblete å lage en sak om obstruction når det ikke er bevist en underliggende kriminell handling man prøver å skjule, selv om det er mulig rent juridisk.

Jeg syns det er mye mer interessant å snakke om hvorfor russerne ville ha Trump, og syns det er rart at demokratene ikke snakker om DET, og heller om collusion.

Har dere fulgt med? Hva tror dere kommer fremover?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv