Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-17, 10:26   #8
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone som slukker i kjølig vær - nytt batteri?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Min slår seg også av i tide og utide, tror ikke det trenger å være mindre enn ti plussgrader. Det hjelper litt å skru av wifi og bluetooth, og å ha på battery saving. Jeg har en 5S. Har ikke gjort noe med det - jeg venter på at webshoppen på jobb skal få in sjueren, så bytter jeg telefon i stedet. Tror skifte av batteri er ganske dyrt.

Det koster 390 kr. inkl batteri og arbeid, så det er jo helt overkommelig.

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Hvilke modell har du? Jeg kan gå ut med fulladet mobil, ta noen få bilder og plutselig er jeg på 37%, noen bilder til og mobilen er død. Jeg har klaget men på eplehuset sier de at dette er et problem på alle modeller utenom den aller siste.

Jeg har iPhone 6. Og det holder at det er kjølig, rundt null grader. Fryktelig irriterende!

Det er en iPhone 5c. Den skal holde noen måneder til, kanskje inntil et år, til Google Pixel lanseres i Norge, evt. i nr. 2-versjon. Den sliter når det er kaldere enn 5-10 °C, og når den blir varm igjen og man får den på kan den ha plenty med batteri allikevel.

(Den er ikke min, den er fjortisen sin. Jeg har bare hatt HTC og har nå Xperia X Compact og har aldri hatt det problemet, selv ikke i -15 °C.)

banana er ikke aktiv   Svar med sitat