Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-17, 23:39   #16
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPhone som slukker i kjølig vær - nytt batteri?

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Jeg har slitt med dette problemet noen uker nå. Batteriet går fra 100% når jeg legger meg til 68% 5 timer senere, og jeg har ca 20-21 grader på soverommet altså. Når jeg er ute så kan den skru seg av når den kommer under 30%. Har trodd at dette er et batteriproblem, men så leste jeg nettopp denne artikkelen, og det kan stemme med at jeg oppdaterte telefonen sist. Jeg har iphone 5c. Andre som tror dette kan stemme?


Visstnok en feil etter en oppdatering ja, fryktelig irriterende. Jeg hadde problemet på min 6'er, men datterens SE, ikke holder på slik. Mulig at telefonene levert med den versjonen funker, men de som oppdaterte til samme versjon får problemer?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat