Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-09, 13:39   #21
Thinkerbell
Jag har ju hjärna.
 
Thinkerbell sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: på pendlertoget
Innlegg: 50
Thinkerbell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Stolthet og fordom

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg synes filmen er veldig dårlig. De siste dagene har NRK reklamert for filmen og brukt musikk fra BBC-serien, og det er provosert meg noe helt grenseløst!

Dessuten hadde de da vitterlig et bilde av BBC-Lizzie da de introduserte programmet i går, hadde de ikke?

Oh well. Vi så ikke filmen i går, siden vi så den på dvd nyttårsaften. Da hadde den ligget her i tre uker på lån fra en kollega, så jeg var strålende fornøyd med a) å få sett den, b) få sett den sammen med mannen min som hadde mer lyst til å sette på en naturfilm vi fikk til jul. Så jeg gikk til filmen med forventninger om å kose meg, enkelt og greit. Slik sett er jeg en enkel sjel, hvis jeg skal kose meg med en film så gjør jeg det. Riktignok syntes jeg ikke den er like god som serien, riktignok var det feil Mr. Darcy, men det kan jeg leve med. Særlig når Donald Sutherland er med. Mr. Bingley var også sjarmerende overbevisende, spør du meg.

Dere som har sett den på dvd: Har dere sett den alternative amerikanske slutten?

Og Siri: Jeg valgte avatar uten å vite at det fantes andre med så god smak. Kan det tilgis eller er det "bad form" her inne?

Thinkerbell er ikke aktiv   Svar med sitat