Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-18, 10:59   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Clueless] Hva koster det å male et hus utvendig?

Du kan nesten ikke sammenligne maling av ditt hus med maling av et moderne hus. På et hus som ditt vil jeg tro at skraping av gammel maling er den desidert største delen av jobben, og det koster en formue (og hvis det ikke gjør det, så gjør de ikke jobben godt nok).

Vi malte to sider av fasaden for et par år siden, og da brukte vi tre uker på skraping og fire dager på maling, sånn for å illustrere.

Jeg har antatt ballpark 100 000 for å få noen til å gjøre huset vårt på skikkelig vis (men har aldri bedt om tilbud på det, så det er bare vill gjetting fra min side).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat