Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-19, 08:57   #158
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Mitt er ikke jevnt, noen ganger ser det ut som jeg har stripet det, andre ganger ser jeg vel bare trasig ut, da, men jeg er veldig fornøyd med å ha sluttet med farging. Nå er det litt over to år siden sist. Jeg må likevel si at jeg synes jeg ser eldre ut enn jeg er nå, så det er vel bare prisen jeg må betale for å slippe farging. Jeg synes jeg var for mørk når jeg ser 3-4 år gamle bilder, men det kunne jeg sikkert fikset på om jeg hadde giddet å gå til frisøren.
Jeg er fremdeles bare 40, så skjønner både meg selv og de som vil farge videre. Jeg er jo fremdeles litt sur for at jeg arvet mammas hår, med gråning fra 22 år, og ikke pappas. Han er 69 år og ble nettopp grå

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat