Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 20:32   #10
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familie som ikke liker grønnsaker! *hjelp*

Hva med pytt i panne? Gulrøtter, løk, brokkoli, paprika, tomater, poteter og en eller annen type kjøtt, salt, pepper og provencekrydder + en dæsj hvitløk som først surres i litt god olje, hell så over vann og la det koke inn til alle grønnsakene er gode og mye.

Min tidligere grønnsakhatende lillebror spiste alltid masse pytt i panne da han var liten. I følge ham var mye av problemet at de fleste grønnsaker ble servert vassne og temmelige smakløse. Som voksen har han lært seg hvordan grønnsaker egentlig skal tilberedes, og jeg har skjønt det jeg også.

Dessuten kan jeg anbefale diverse hjemmelagde grønnsakssupper og wok. Det er som Mim sier et poeng at det smaker av maten.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat