Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-06, 22:23   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familie som ikke liker grønnsaker! *hjelp*

Sellerirotstappe er kjempegodt! Ellers anbefaler jeg også de frosne spinatterningene. Veldig kjekke.
Forøvrig fikk ikke jeg noe valg da jeg var 13 år; enten revet gulrot til maten eller 1 gulrot før maten. Joda, de kunne ha variert litt mer i grønnsaksveien, men det var mye gulrøtter til hverdags. Var litt dårligere utvalg den gangen også, og dyrere. Så jeg er altså delvis tilhenger av en slags tvang når barna kommer til en viss alder *grusom*, men på mindre barn tror jeg man bare får prøve litt forskjellig og prøve å ha en positiv stemning rundt det hele.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat