Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-17, 17:52   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer kløner å fikse denne veggen enkelt selv?

Helsparkling er ikke noen quick fix for amatører altså.

Jeg tenker at du har to muligheter, hvis du ikke vil gjøre dette til en stor jobb: enten sparkle hullene og male rett over. Da vil du få en vegg som ser nymalt og fresh ut, men den stygge bulken vil være der akkurat som før.

Alternativt kan du prøve å skjære bort akkurat de delene som er bulkete og sparkle akkurat der. Jeg tviler på om du får det 100 % bra med en slik metode, hvis du ikke er superflink til å sparkle, men jeg vil tro at det blir bedre enn det er nå. Merk at jeg aldri har forsøkt noe slikt, så jeg sier bare hva jeg selv ville forsøkt, ikke hva jeg vet at virker.

Uansett må du bort med bulken før du sparkler over den. Det ser ut som det er luftbobler under tapeten, og det klarer du ikke å sparkle vekk, uansett hvor tykt du sparkler.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat