Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-20, 23:19   #27
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg mister tellinga - koronarestriksjoner

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Regelen her i Bergen og omeng er helt hull i hode. Vi er 4 i familien. Pleier å være sammen med 2 andre familiemedlemmer fra utenfor kjernefamilien. Men så lenge ungene er hjemme kan vi bare invitere en av de. Det er to som ellers bor alene.

Mener byrådslederen sa at dette ikke skulle ramme om det var eldre og ensomme? Jeg kommer i alle fall til å ha mamma hos meg i julen, selv om vi blir 6. Men jeg regner med det har komt mange nye regler og restriksjoner innen den tid, så jeg gidder ikke planlegge julen før tidligst en uke før.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat