Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 19:53   #343
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kjenner at jeg er litt sånn over at folk faktisk syns dette er en god produksjon og griner og slikt. Jeg syns den er fantastisk dårlig, rett og slett. Hvem er det egentlig de har brukt som kameramenn? Tilfeldige turister?

Det enkle er ofte det beste.
Jeg tror det folkelige, uperfekte med denne produksjonen er nettopp det som folk har likt. Engasjementet til lokalbefolkningen rundt omkring, historiene, intervjuene, de flotte innseilingene med den storslagne naturen osv. Det har jo ikke bare vært sur korpsmusikk og AmCars, men intervjuer med forfattere, historikere, fiskere, en god porsjon norgeshistorie, ganske mye geografi m.masse mer.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg tror kanskje at mange syntes det var en del av sjarmen? At produksjonen ikke er perfekt. Jeg synes iallefall det.

Jeg fikk dessverre ikke med meg siste etappe i dag, men i natt måtte jeg nærmest rive meg selv fra skjermen. Stille og rolig, bølgeskvulp og en helt fantastisk nydelig midnattsol. Jeg har knapt sett på TV på åresvis, men jeg kjenner at denne type TV har jeg godt av å se på. Hadde definitivt foretrukket bildene uten 17. maistemning i hver havn, korps i Trollfjorden og irriterende linselus snakkende frenetisk i mobil. Men allikevel er dette et program som har gitt meg mer enn noe annet jeg har sett på TV de siste årene. (Nå har jeg som sagt ikke sett noe særlig, så det skal forsåvidt ikke så mye til. )

Enig

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat