Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-13, 19:06   #50
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overreagerer - fire barn i baksete?

Lei av å diskutere bilsikring på nett? Skipp tråden.

Jeg er ikke en kjefteperson IRL, så jeg ville ikke kjeftet eller eksplodert eller noe som helst i den dur selv om noen altså satte barnet mitt i direkte fare, jeg trodde folk på dette forumet hadde vært på nett lenge nok til å forstå at sintesmileyer og beretninger om å "se rødt" bare er måter å uttrykke seg skriftlig på, og at man i realiteten ikke vil forvandles til en sint furiekone som banker den tanketomme forelderen?

Jeg hadde sikkert ikke sagt noe som helst, jeg har ingen tro på at det jeg sier (og evt. opplyser) føreren om vil ha noe som helst effekt, så jeg ville sagt til ungen min at han eller hun får ikke lov til å sitte på med disse menneskene mer.

(Jeg har også en formening om at disse tanketomme menneskene som tar sånne sjanser utgjør en ekstra risiko i trafikken da de umulig kan være av det smarte slaget. Nok en grunn til å passe seg, med andre ord.)

Jeg så en toåring sitte på fanget til faren (altså sjåføren av bilen) og lekestyre den svære SUV-en da jeg skulle hente i barnehagen. Jeg ble ganske paff, kan du si, men jeg overragerer kanskje? Egentlig så er det ikke så farlig fordi folk er lei hysteriet og fordi busser mangler bilbelter?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat