Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-06, 08:48   #22
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Every rose has it's thorn" Guns'n'Roses eller Poison???

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg har også den "powerballads"-skiva. Har til og med "even more power ballads" og "norwegian power ballads".

Har heller aldri hørt om at G'n'R har covret denne.

Har du ikke Soft Rock Symphonies også? Den har jeg, men det er vinyl.

Har faktisk ikke hørt om "norwegian power ballads". Hvilke sanger/artister er det på den? Er den verdt å kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick

Jeg tror mange tar feil fordi GnR er ganske mye mer kjent enn Poison, og hvis man ikke kjenner til Poison kan stemmene kanskje minne litt om hverandre.

Jeg kjenner til Poison, og bruker å ha god oversikt over hvem som spiller hvilke sanger. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor det er så klart for meg at det er G'n'R som spiller den, om de aldri har gjort den.
Men det kan vel være en total lesefeil også, for om jeg ikke tar mye feil, så er Poison og G'n'R rett etter hverandre på Power Ballads plata.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat