Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-17, 10:27   #16
Reiselyst
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2017
Innlegg: 33
Reiselyst har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Miami og omegn for dummies. Hva gjør vi? Hvor bor vi?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Hadde heller valgt Fort Lauderdale, evt. litt nord for det, fremfor Miami. South Beach er greit nok, men Miami er ikke et sted å reise til synes jeg. Så heller en dagstur dit og opphold et sted som er litt mer hyggelig.

Kan si meg enig i dette. Jeg hadd selv valgt å bare ta noen dager på South Beach og så reist videre til et litt mere avslappet sted som for eksempel Ft. Lauderdale.

Eller gjort noe helt annet: Tatt fly til Tampa (blant annet Lufthansa flyr dit) og startet med en uke på vestkysten der de beste strendene ligger i området mellom Clearwater Beach og St. Peterburg Beach. Der kan man finne både leilighets hoteller som feks Sunset Villas eller Alden Suites med god plass til 5 personer eller også mange små hyggelige moteller som ligger rett på stranda. Man har spennende byer som Tampa i nærheten og til Orlando og Disney Parkene er det 1,5 time å kjøre om man vil ta en dagsutflukt dit.

Derfra kan man så ta seg med leiebil nedover til Miami og kankskje få med seg Key West også og så fly tilbake fra Miami etter cruiset.

Enveisleie av leiebil er gratis hos alle store selskaper innenfor Florida. Man er jo nesten avhengig av leiebil i USA og med 5 personer bør dere gå for en stor SUV så dere har plass til 3 personer i baksetet og ikke minst bagasjen.

Du skriver at dere er 5 personer. Er det 5 voksne eller er det noen barn med? Har dere barn med dere så er jo nesten noen dager i Orlando obligatorisk også og besøke noen av Disney Parkene eller Universal Studios.


Sist redigert av Skilpadda : 09-03-18 kl 21:07. Årsak: fjernet lenke til blogg
Reiselyst er ikke aktiv   Svar med sitat