Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-17, 20:42   #188
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Uten å forsvare han på noe vis så synes jeg ikke faktisk at hennes tydelighet betyr så veldig mye. Hun er hans argeste konkurrent. Det er knallhard kamp nå mellom høyre og venstresiden i partiet. De benytter anledningen så til de grader og det synes jeg er dumt for det er ikke det det handler om.

Det er vel for at det ikke skal fremstå som en maktkamp at hun har sittet stille. Dette er ikke maktkamp, dette er noe som kommer frem pga #metoo. Og det er virkelig på tide. Dette er noe «alle» har visst om og som alt for mange har måttet leve med. Jeg er rett og slett utrolig skuffet over Anniken Huitfeldt som har gjort dette til et «maktkampspørsmål» og ikke den trakasseringssaken det faktisk er. Jeg er utrolig glad for at Hadia Tadjik bestemte seg for å vise hva hun er lagd av og ta skikkelig avstand fra dette. Historiene er mange, de er godt kjent, og det er så UTROLIG bra at det er damer som er tøffe nok til å stå frem.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat