Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-20, 23:03   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sende festdrakt til England?

Du er sikker på at dette ikke er noen som prøver seg på en svindel? Det er jo ofte det når de ber om å få tilsendt noe til utlandet som selges på finn. Jeg tror jeg hadde sagt at jeg ikke ønsket å sende til utlandet og latt det bli med det. Om noen i England virkelig ønsker en norsk festdrakt har de vel muligens venner eller familie i Norge som kan være mellommann. Dersom noen ikke har noen slags tilknytning til Norge er det jo rart å være på finn.no og ønske å kjøpe en festdrakt.


Sist redigert av zinatara : 14-05-20 kl 11:45.
zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat