Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-10, 11:42   #6
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leger jukser med diagnoser

Sant nok, livet er tøfft, men en må ha tunga rett i munnen og passe på at en ikke overbelaster seg selv også. Finne en balanse. Jeg gikk igjennom et knalltøfft samlivsbrudd, hvor eksen sykemeldte seg. Han holdt et svare leven om nettene i forkant av at jeg flyttet og sov om dagene. Jeg gikk på jobb og tok i tillegg hånd om hus og barn. Og forsåvidt mann også. Jeg ble alenemor, heiv meg på utdanning, flytta, har tatt hånd om et barn som trenger veldig mye ekstra oppfølging, og hadde ikke en dag sykemelding, enda jeg var virkelig på felgen i perioder. Lurt, nei jeg tror faktisk ikke det. I dag slår kroppen min bremsene på. Jeg har utviklet diabetes, høyt blodtrykk og er sliten. Kanskje kunne jeg unngått det om jeg ikke hadde vært så til de grader innstilt på at dette skal jeg klare, dette kommer vi gjennom uten å "legge inn årene".

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat