Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-19, 09:11   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.464
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletrefest i januar - but why?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Her er deg altså da snakk om barnehagen som arrangør, og de har DEFINITIVT også tatt festen på forskudd fra og med 1. desember.

Barnehagen bør kunne velge. Arrangement før eller etter jul. Ikke begge deler.

Jeg er vant med at juletrefester er i regi av arbeidsplasser, menigheter, frivilligsentraler, grendelag, idrettslag og den slags. Ikke skole og barneahge, de gjør vel unna det meste før jul. Da jeg var barn tror jeg det var korpset som arrangerte juletrefest. Den eneste jeg har hatt med mine unger på har vært i regi av jobb. En midlertidig jobb jeg hadde bare ett år. Den jobben jeg har nå arrangerer ikke juletrefest.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat