Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-11, 14:37   #1
Prøvende
Ingen skravlebøtte
 
Prøvende sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 306
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Sint!

[iPhone4] De sier jeg har fått fuktskade!


I ren frustrasjon håper jeg på noen solskinnshistorier og gode råd her

Men gamle telefon døde plutselig i midten av august, og jeg måtte bestemme meg ganske fort for ny telefon. Jeg tenkte at for en gangs skyld skulle jeg også være "kul" og velge det "alle andre" har, så det ble en iPhone 4-delvis dekket igjennom jobben.

Etter bare noen dager kom det opp en feilmelding på skjermen
"Tilbehøret er ikke optimalisert bla,bla,bla" Denne feilmeldingen må man trykke OK på, den avbryter det du holder på med og forstyrrer veldig når den kommer opp ca hvert 2 minutt.......

I tillegg fant jeg etterhvert ut at lyden sporadisk ble borte. Jeg vet ikke om det har noe med feilmelidingen å gjøre, men jeg fant ikke noe system i det.

Så vidt jeg vet (og jeg har ikke lånt bort telefonen) har telefonen ikke vært utsatt for vann eller fukt slik at den skulle bli ødelagt. Som dere skjønner har den nå vært inne til reparasjon, men beskjed om at jeg kan kjøpe en ny for 2300, eller få den gamle i retur mot kostnad

Om det faktisk er slik at iPhone blir ødelagt av normal bruk i Norge er jeg veldig spent på antallet reklamasjoner nå på høsten, når tlf brukes ute i fuktig vær og ikke tåler temperaturforskjellen mellom ute og inne!!
Noen som har noen gode råd/trøst å komme med??

Tror jeg må sove på det til imorgen om jeg skal bite i det enormt store sure eplet og betale enda mer for en allerede dyr telefon, eller" gå videre" med saken

__________________
Hilsen Prøvende
2005, 2008, 2010
Prøvende er ikke aktiv   Svar med sitat