Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-17, 10:25   #147
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Los Angeles og Las Vegas med fjortisen i februar.

Åh, jeg blir en anelse misunnelig. Har en drøm om å reise tilbake til Las Vegas. Ikke så mye for at det er et drømmemål i seg selv,for jeg har vært der før ca 17 år siden, mer fordi jeg den gangen reiste med veldig lite penger å bruke og at turen ii seg selv i utgangspunktet var en uoppnåelig drøm som gikk i oppfyllelse mot alle odds via en skoletur.. I etterkant av turen drømte jeg i mange år omtrent samme drømmen om at jeg skulle reise til USA, men jeg kom meg aldri avgårde enten fordi jeg glemte passet eller pengene mine hjemme. . Dermed trenger jeg en ny tur for å fortelle disse drømmene som gjentok seg så mange ganger at jeg faktisk greier å komme meg avgårde. Jeg har nå fått en økonomisk mulighet til å gjennomføre, men det gjenstår å finne en reisepartner.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat