Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-07, 13:50   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Studentorkestertråd!

Hvem har spilt i studentorkester - og hvilket (hvis det ikke er hemmelig, da)?

Noen spennende historier? Jeg var på SMASH i Trondheim det året to fra Dirmus (?) skjøt med hagle i doen på Pensjonisten Pub, og ble etterlyst gjennom Interpol.

Jeg har vært på SMASH i Trondheim i '89 og '91, og i Kristiansand en gang i samme tidsrom.

Vi har kjørt fra orkestermedlemmer på do underveis til SMASH, levert diverse folk til diverse reparasjon på sykehus på diverse reiser. Vi har spilt på Norge Rundt, med Ohmpaorkester på diverse puber, glemt alt (noter og instrumenter inkludert) utenom halvliteren da vi dro hjem. Vi har tapt og vunnet Fanemil, og laget diverse kreative gaver til vertskapet når vi har reist på SMASH.

Er det forresten noen som kjenner hva SMASH står for (fransk, er det ikke?)? Jeg vet såpass at det er noe med sosialt og musikalsk ( ) og akademisk for slag og horn - eller noe i den duren?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat