Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-21, 08:51   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opplevelser Bergen og omegn

Vi har feriert i Bergen og området rundt i tja.. 20 år meg og mannen, 14 år med unger, og vi har fått med oss ganske mye.
Men er det noe jeg kanskje ikke har fått med meg? Noe nytt?
Ungene er nå 10 og 14 år gamle, og er glad i litt action fylt opplevelser.
Så hva gjør vi og hva pleier vi å gjøre?

Er det fint vær, så er det mye båtliv, med bading, fisking. Og i år som i fjor, så blir det nok en del SUP også. Men vi trenger noen aktiviteter for litt regnfulle/vindfulle dager - som det nesten alltid blir i vest.

Vi har tidligere;
Vært på akvariet, vært på Fløyen, Vil Vite, Vestkanten med både bading og bowling. Bowling på Sartor, kino på Sartor.
Vi har prøvd oss på Escape Room to ganger.
Vi har hoppet oss svette hos Rush.

På minstemann sin ønskeliste så står go-cart, og det finnes vel fortsatt på Sartor hvis de ikke har gått konkurs under pandemien. Er det kanskje go-cart andre steder?
Vi har ikke vært på Dale Oen Arena, så det kan være en mulighet.
Men er det noe vi ikke har opplevd, ikke fått med oss som kunne vært perfekt for to gutter?

Et typisk sted som kunne vært moro for oss er feks vindparken på Voss, men så langt gidder vi ikke å dra når vi er vest på. Vi holder hus ute i Øygarden, og ønsker maks en times tid med kjøring. Voss kan vi stoppe på på veien hjem igjen til Østlandet.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat