Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-19, 17:18   #6
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor er det mest behov for brukte barneklær?

Takk for innspill! Har sjekket det dere har foreslått som aktuelt, og fant et transittmottak som gjerne ville ha alt.

Forresten, shute, når det gjelder betegnelsen "barnehjem". Jeg ser du skriver det i hermetegn, og jeg hadde ikke brukt betegnelsen om jeg ikke så nettopp det ordet bli brukt på steder drevet av Kirkens Bymisjon (noe jeg kom over mens jeg søkte etter aktuelle steder som ville ta imot). Er det rart eller feil å bruke det? Bare nysgjerrig.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat