Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-07, 22:48   #40
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Jeg har spilt slagverk i en del år, men la det på hylla (eller rettere sagt i boden) når første barn kom. Var ikke helt klar for å prioritere spillejobber i helgene, og det egner seg dårlig til husbruk. Plukker det vel opp igjen etter hvert. Nå spiller jeg djembe en gang i blant, men det egner seg ganske så dårlig i en 4-mannsbolig det og (selv med et håndkle i resonansåpningen).

Ja, også knoter jeg litt på gitar i blant - men alt for sjelden... ("Kaaaaa-nskje kommer kongen *nynn* *nynn*").

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat