Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-18, 11:41   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Reform om fylker] Blir vi aldri ferdig?

Jeg er enig med Gaia at det vi ser i Utdanningsetaten er en personkonflikt (men syns ikke det er Thorkildsen som har startet den, selv om jeg har vært dørgende uenig i en del av metodene hennes også. Søgnen virker dessverre ikke som en særlig god sjef, hun heller) og på ingen måte kan være et godt eksempel på "byråkrakter i Oslo", dessuten himler jeg omtrent til bakhodet når noen skal beskrive Oslo som en homogen masse og bruke det som eksempel på alt de ikke liker. Jeg syns heller ikke det på noe som helst vis kan sidestilles med tilstandene i USA, ærlig talt.

Når det er sagt syns jeg Viken og Nord-Norge er de tåpeligste fylkessammenslåingene ever, og kan ikke se for meg at det skal effektivisere noe som helst, og er noe ganske annet en sammenslåingen av Trøndelag.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat