Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-18, 15:55   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring i abortloven?

Men jeg tror jo ikke heller det er sagt spesifikt om Downs skal være definert som alvorlig lidelse, heller? Det er vel det KrF vil trigge, en diskusjon om hva som er hva og som automatisk skal gi abort, og hva som skal være gjenstand for en vurdering opp mot mors helse og sosial situasjon. Dermed kan man løfte det til en verdidebatt; er det et sorteringssamfunn hvis den og den lidelsen gis automatisk abort?

I teorien er det vel et skjønn i dag også, man KAN treffe på leger som mener at Downs ikke er en alvorlig medisinsk tilstand (det er kanskje derfor noen har måttet anke)?

Men det er klart at diskusjonen setter et press på verdidebatten. Jeg må si at jeg aldri hadde ønsket å bære frem et barn med en alvorlig lidelse selv, inkludert Downs. #ærlig

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat