Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-13, 23:35   #43
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.783
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candy goes to Hiphopwood. WTF?

Høh, nå oppdaget jeg at jeg visstnok er veldig glad i rap. Og rock. Finfin kombo. Foo Fighters og Pharell Williams gjør seg bra på en løpeliste. (Jeg har liker komboen elektronika/rap og syns samarbeidet mellom Daft Punk og Pharell Williams på "Get Lucky" er kjempekult.)

Karpe Diem, Lars Vaular og Gatas Parlament er bra norsk. Jeg har også sansen for en del av det Vinnie har gjort, spesielt i Paperboys (men rapversjonen av "Sommerfugl i vinterland" er jo også nydelig.)

Jeg liker ikke Gangsta' rap, mye fordi den er veldig kvinnefiendtlig, og selv om mye av beatsene er veldig suggererende (eks. Fift Cents med "In da Club") er tekstene så kjipe at jeg ikke helt klarer å nyte musikken.

Eminem har jeg alltid hatt veldig sansen for, litt sinne skader ikke. Og skal du høre på klassisk rap er jo Run-D.M.C. et must.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat