Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-07, 21:29   #58
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Curry er vel egentlig bare en krydderblanding som varierer veldig?

Jepp
Eller det vil si curry-powder. Curry er en matrett. Eller mange ulike matretter.

Jeg har handla med meg posevis fra Sri Lanka. "Black roasted curry-powder" til kyllingcurry, to ulike "yellow curry-powder" til fisk- og grønnsakscurry m.m.

Egentlig er det juks da, egentlig skal man blande sine egne. Under siste opphold på SL bodde jeg forresten et sted hvor de holdt "coocking demonstration" for turister et par ganger i uka (et "lett" kurs hvor turistene fikk delta i å lage diverse curryer og tilbehør, og spise etterpå). Lærte litt der, men har ikke laget det så ofte hjemme. Det krever så mange ingredienser som jeg må gå omveier for å få tak i, og masse masse tid.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 29-01-07 kl 21:36.
My er aktiv nå   Svar med sitat