Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-20, 14:11   #434
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Folk blir i svært liten grad smittet på kjøpesenter. Folk blir smittet på arrangement. Men det er lov å gruffe likevel, kjipt er det. Vi hadde egentlig billetter til et stort arrangement i helga, og hadde gitt billetter i gave også til mine svigerforeldre og min niese, i tillegg til at mannens søster med mann og tre barn også hadde kjøpt billetter til samme arrangement. Vi hadde gledet oss slik til dette. Det sies at arrangementet bare er utsatt, og vil bli satt opp på nytt, så vi har fått beskjed om å beholde billettene. Men kjenner litt på mismotet når fb minner meg på dette arrangementet.


Det er kjipt med alt som ikke blir. Og det er ergerlig at grensene for arrangement er så absolutte, det er kafe og butikkdelen som setter kjepper i hjulene for "mitt" arrangement.

__________________

tink er ikke aktiv