Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-19, 14:28   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Lyspære

Syklubb for ungdom og voksne

Jeg skal arrangere syklubb en kveld pr måned, for våre lokaltilhørende ungdommer og voksne. Har lokale med symaskiner/klippebord/basic utstyr på plass. Tanken er å introdusere dette som et lavterskel tilbud til å komme og lære å bruke en maskin/lese et mønster, eller hvis man kan det fra før, bare være sammen med andre og sy.

Tenkte å ta med meg en del stoff, men å oppfordre folk til å ta med selv, evt plagg de vil sy om, nåler, tråd og greier, og så kan jeg ta med masse mønster jeg har til både klær og interiørting.

Tips til hva jeg bør huske på?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat