Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-19, 09:17   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hvilken vitamindrikk drikekr du?

Du, den er fra sånn mulitlevel-marketing-greie, så jeg er ikke komfortabel med å reklamere så mye for den... Jeg tror ikke den er bedre eller verre enn andre vitamintilskudd, men er av en eller annen grunn den eneste jeg har klart å innta konsekvent hver dag over tid, så derfor fortsetter jeg med den. Og fordi jeg ikke - bank i bordet - har vært syk siden jeg begynte med den for et par år siden.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat