Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-19, 14:06   #9
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hellas sommer 2020 - trenger litt hjelp

Tenker du kan gå inn på reiseselskapenes nettsider og lese beskrivelse av de ulike øyene i Hellas. Det er så mye å velge blant, og veldig mye kan jo passe dere, så sant dere aksepterer sandstrand. Ellers ville jeg gått for Kroatia.


Hvis dere ikke likte Rhodos så ville jeg styrt unna Kreta og Kypros også. Eller, hva var det dere ikke likte med Rhodos?

Sjekk feks Kos og Santorini. Jeg har ikke vært på dem da. Hvis dere ikke er veldig reisevant så vil jeg tro dere blir fornøyd med mye.

Reisesidene har filtrering på søkerne sine, forresten, så du kan spesifisere avstand til strand, sentrum, flyplass, om dere vil ha Wi-Fi. Og så ville jeg nok sett etter et hotell med profil rettet mot familier med større barn og styrt unna Sunwing og dets like.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat