Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-19, 15:01   #12
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hellas sommer 2020 - trenger litt hjelp

Jeg kjøper også selv, men Apollo sine sider er gode for planlegging. Mange av hotellene finner du på Booking.com og andre også.

Muskat, kjøpte dere båttur til Paxos og Antipaxos fra fastlandet, som en dagstur?

Jeg har lovt jentene Hellas ferie. For vi må ikke til Italia hvert år. Selv om de kan vurdere Sardinia for de husker lite av feriene fra de var små. Men så vil de dit andre nordmenn er, og da er Apollo kopi ferie et bra alternativ. Mannen vil innom Albania, det er jeg mer usikker på. Ser vi kan fly til Korfu, ta båten, så leie bil i Albania som vi kan betalte ekstra for å kjøre inn i Hellas. Det er jo ikke lange avstandene. Selv frykter jeg mygg og vesnilsmitte, ser det er utbredt og at greske myndigheter advarer mot mygg. Vårt yngste barn får alltid mye myggstikk, selv om vi bor med aircondition.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat