Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-19, 23:52   #19
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hellas sommer 2020 - trenger litt hjelp

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Muskat, kjøpte dere båttur til Paxos og Antipaxos fra fastlandet, som en dagstur?

Selv frykter jeg mygg og vesnilsmitte, ser det er utbredt og at greske myndigheter advarer mot mygg. Vårt yngste barn får alltid mye myggstikk, selv om vi bor med aircondition.

Ja, vi kjøpte billetter i havna, direkte fra båten vi ville reise med, kvelden før. (Og det er Marco Polo som gjelder, bittelitt dyrere enn de andre båtene, men god plass til alle på båten. Jeg har hengt på Facebooksiden "Parga Paradise" for tips ).

Tror ikke det har vært registrert noen tilfeller av West Nile virus på den kanten av Helles på noen år, jfr. dette kartet.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Henger i tråden pga Muskats tips. Har vært to ganger på Lefkas og én i Parga, men har ikke kommet på verken elvevandring eller snorklesteder... selv om vi liker aktive ferier. Hvor fikk dere tips fra, Muskat? (Vi har brukt charter fordi det ikke er direktefly herfra, kun charter. Og da ble det billigst. Men begge de leilighetene du linker til ser vidunderlige ut!)

Fikk tips om elven og snorkle-/båttur på Facebook-siden Parga Paradise, og/eller Trip Advisor, det samme med rafting. Meteora dro vi til etter at jeg leste en post om det her inne faktisk, og så gjorde jeg litt research på nettet etterpå.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat