Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-17, 14:17   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om din interrailferie med familien!

Vi var på interrail i fjor, og jeg tror du fikk relativt god dokumentasjon på Facebook.

Vi fløy til Barcelona, og tok tog hjem. Totalt var vi borte i 4 uker. Det ble ikke billig, men var en kjempeopplevelse. Noe av det morsomste var å spise seg gjennom Europa og få teste ut masse forskjellig mat. Vi forsøkte å variere ferien en del slik at det ble både solferie (Barcelona og Italia), storbyer og mindre steder. Det må innrømmes at snuppa ble absurd lei av historiefortelling og gamle bygninger. I Praha gikk det helt galt, så vi gikk glipp av en del severdigheter der. Vi fikk spist desto mer is og shoppet litt.

Knerten er en annen type, og jo mer storesøster kranglet, jo mer stilte han intrikate spørsmål om alt vi kunne se underveis. Jeg lurer fremdeles på om han gjorde det fordi 1) han var oppriktig interessert 2) for å irritere vettet av søsteren sin 3) for å være snill med moren sin som heller ville google faktakunnskap enn å krangle med storesøster.

Jeg tror nok at fornøyelsesparken Europapark utenfor Freiburg i Sør-Tyskland var høydepunktet for oss 4 samlet sett.

Nøkkelen til suksess er variasjon. Det var en lur ting å gå i fjellet i Sveits rett etter tradisjonelle storbyopplevelser i Milano.

Tyskland overgikk forresten forventningene. Kanskje fordi vi ikke hadde de største i utgangspunktet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat