Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-18, 14:20   #19
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å trolle på Wikipedia?

Eg er og med Teo i hærverk-samanlikninga. Det er øydeleggjande og særlig frå skule-IP-adresse og ikkje heime-adresse. Det er veldig å kunne ligge inn på Wikipedia når ein skal undervise i kildekritikk, og det er langt fleire enn dei sjølv det går ut over.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg må innrømme at jeg tenkte på det omtrent som trolling her inne. Uhøflig og barnslig. Ikke som brev med hjem materiale. ( Vårt første )
Tror jeg kom i skade for å sammenligne det med nesepilling. Ting vi bare ikke gjør liksom.
Vi fikk snakket om kilder da og om hvor troverdig en kilde alle kan redigere er....

Det var ei veldig mild samanlikning. I mi verd er nesepilling nokonting gjer under morgenstellet, men vasker hendene etterpå. Ikkje noko ein gjer ute blant folk.

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Brennesle i buksa selvfølgelig. Skulle bare mangle. Og det Teo sa selvfølgelig.

Når blei fysisk avstraffelse mot barn noko vi fleiper med?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat