Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-09, 18:42   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenerife eller Gran Canaria, nedtur uansett?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg var kjempeskeptisk til å dra til Gran Canaria, og ble veldig positivt overrasket. Vi storkoste oss på øya i påsken, og det var overraskende grønt og fint der. Nå er vi dog ikke typene som bor ved bassengkanten, så vi fartet mye rundt omkring.

Vi bodde på Sunwing Resort, og det har jeg ikke lyst til en gang til om vi drar. Falt mer for opplegget som bestekompisen til Storebror bodde på med familien - små bungalower med en liten hage utenfor. De bodde i Maspalomas, og der syns jeg det var kjempehyggelig.

Hvor farter man, og hva gjør man annet enn å bade og sole seg der? Tips?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Vi har vært på Maspalomas på en resort ved en golfbane, fikk inntrykk at det var et nyere, velstelt og penere alternativ enn f.eks Playa del Ingles.
Men kan dere ikke prøve Egypt f.eks? Det har vi tenkt til senere i høst, men de flyr ikke fra Rygge da.

Egypt virker noe mer fristende enn kanariøyene, men det er et stort minus for oss at de ikke flyr fra Rygge. Vi får se.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat