Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-09, 22:36   #14
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tenerife eller Gran Canaria, nedtur uansett?

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Er det fikset opp igjen nå? Det var jo storbrann der har jeg hørt.. Palmitos Park altså.
Med barn og sånt tror jeg Kanariøyene er tilnærmet perfekt.

Palmitos Park er nå kjempefin igjen etter brannen, var der selv i vinter. Jeg elsker Gran Canaria, men nå bor vi privat da. Hadde ikke elsket å bo i ukesvis på en overfylt Resort, men for en liten ferie kan det også være OK.

Hva med Puerto Mogan på Gran Canaria? Begynner vel å bli en del folk der også, men det er hyggelig der i hvertfall, og tror det er en del bra hoteller der også.

Det er masse man kan se på kanariøyene. Man må bare holde seg borte fra Puerto Rico og Playa del Ingles i størst mulig grad. Det gjelder ikke Amadores-stranda like utenfor Puerto Rico. Den er fin og barnevennlig. Veldig fin strand også på Mas Palomas, men ikke så barnevennlig. På Mas Palomas er det mange nye hoteller, men (tror) det er veldig mye tyskere der, liksom deres område. Og selv om det er ikke er langt unna blåser det mer der og er mer overskyet enn i området rundt Puerto Rico.

Tenerife kan jeg ingenting om, men det er vel bra og dårlige plasser der også. Er nok generelt litt grønnere enn enn Gran Canaria (selv om det er veldig frodig nord på øya da)

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat